صنف لند
صنف لند
آموزش خرید پلن عضویت دایرکتوری مشاغل صنف‌لند ( ارتقا پلن عضویت در 3 سوت در صنف‌لند )

نحوه ارتقا و خرید پلن عضویت

سلام صنف‌لندی عزیز، امروز با هم نحوه ارتقا و خرید پلن عضویت از طریق سایت و اپلیکیشن دایرکتوری مشاغل صنف‌لند را بررسی خواهیم کرد. قبل از هرچیز باید بدونیم چرا پلن عضویت باید داشته باشیم؟ و چه کاربردی داره پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید. سرویس دایرکتوری مشاغل صنف‌لند کاملا رایگان است و هیچ هزینه ای برای صاحبان مشاغل و کاربران ندارد. اما در صورتی که مایل به استفاده و بهرهمندی از امکانات پیشرفته و سازمانی هستید در این مطلب به یکی از قابلیت های مختص به شرکت های بزرگ، مجموعه های تجاری و هلدینگ ها نیز خواهیم پرداخت.

  1. عضویت در سایت و اپلیکیشن صنف‌لند مادام العمر و کاملا رایگان است. ( راهنمای عضویت در سایت صنف‌لند ) | ( راهنمای عضویت در اپلیکیشن صنف‌لند )
  2. ساخت پروفایل کسب و کار در دایرکتوری مشاغل صنف‌لند دائمی و رایگان است. ( راهنمای ساخت پروفایل مشاغل )
  3. درج اطلاعات شغلی در دایرکتوری مشاغل صنف‌لند دائمی و کاملا رایگان است. اما برای درج اطلاعات شغلی نیاز هست ابتدا پلن عضویت داشته باشید.

برای تهیه پلن عضویت ابتدا مطابق تصویر زیر از صفحه حساب کاربری خود روی گزینه پلن‌های عضویت کلیک نمایید:

نحوه ارتقا و خرید پلن عضویت

حال تمامی پلن های عضویت به شما نمایش داده خواهد شد. شما با انتخاب هر یک از پنل های عضویت علاوه بر بهرهمندی از تمامی امکانات به صورت دائمی، در مدت زمان قید شده نیز امکان درج تعداد اگهی خریداری شده در هر پنل عضویت را دارید.( مثلا: با تهیه پنل عضویت رایگان طی 365 روز اینده فرصت ثبت 1 آگهی را خواهید داشت. )

نحوه خرید پلن عضویت

پس از انتخاب پلن عضویت رایگان یا هر یک از سایر پلن‌ها در انتهای صفحه روی گزینه پرداخت کلیک نمایید. (  اگر کد تخفیفی در جشنواره های صنف‌لند به شما ارائه شده از گزینه ” کد تخفیف دارید؟ ” امکان درج کد تخفیف میسر است. ) سپس پیام هشداری به شما نمایش داده میشود که با انتخاب گزینه ” قبول میکنم ” تعداد روز پلن عضویت قبلی شما در صورت وجود حذف و پلن جدید جایگزین میشود. به همین سادگی پلن عضویت خودتون را در دایرکتوری مشاغل صنف‌لند خریداری و یا ارتقا دهید.

نحوه خرید پلن عضویت در صنف‌لند

من 2 کسب و کار اینستاگرامی دارم چطور میتونم رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای هر 2 پیج خودم را در دایرکتوری مشاغل صنف‌لند ثبت کنم؟ برای هر یک از کسب و کارهای خودتان حتما 1 شماره واتس آپ یا پشتیبانی مجزا دارید. پس خیلی راحت میتونید با هر یک از آنها 1 مرتبه عضو سرویس صنف‌لند شوید. 2 پروفایل اختصاصی مجزا ایجاد کنید و با تهیه پلن عضویت رایگان اطلاعات شغلی هر کسب و کار را به صورت مجزا درج فرمایید.

آموزش نحوه خرید و ارتقا پلن عضویت از طریق اپلیکیشن صنف‌لند

نحوه خرید و ارتقا پلن عضویت از طریق اپلیکیشن صنف‎‌لند مطابق مراحل تهیه پلن از طریق وب سایت است و مطابق تصویر زیر: ابتدا از منوی پایین اپلیکیشن بر روی گزینه تنظیمات من کلیک نمایید. سپس با انتخاب گزینه پلن های عضویت تمامی پلن های موجود برای شما به نمایش گذاشته میشود. در صورتی که بر روی گزینه خرید پلن پایه کلیک نمایید با توجه به رایگان بودن، پلن همان لحظه برایتان فعال میشود و میتوانید علاوه بر داشتن پروفایل اختصاصی کسب و کار، اطلاعات شغلی 1 کسب و کارتان را نیز ثبت نمایید و بدون محدودیت در دفعات ویرایش به ویرایش آن بپردازید.

اما در صورتی که سایر پلن های عضویت مثل پلن اقتصادی را انتخاب فرمایید. بعد از انتخاب پلن مد نظرتان با توجه به هزینه آن باید روی گزینه افزایش موجودی کلیک نمایید. سپس با انتخاب گزینه پرداخت به درگاه بانک ارجاع داده میشود تا هزینه سرویس را از طریق کلیه کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت نمایید و به صورت آنی امکان ثبت 2 آگهی در پلن اقتصادی برایتان میسر خواهد بود.

آموزش نحوه خرید و ارتقا پلن عضویت از طریق اپلیکیشن صنف‌لند

ما خدمات زیبایی ارائه میدیم. مایل هستیم یک پروفایل اختصاصی داشته باشیم و در آن علاوه بر معرفی کلینیک زیبایی‌مون برای خدمات مختلفی که ارائه میدیم کد تخفیف درج کنیم. آیا در دایرکتوری مشاغل صنف‌لند چنین امکانی وجود دارد؟ بله، سرویس دایرکتوری مشاغل صنف‌لند برای مشاغل طراحی شده و شما با تهیه پلن عضویت شرکتی یا هر پلن دیگری متناسب به نیازتون میتونید به معرفی کامل کلینیک خود بپردازید، ادرس، لوکیشن، تصاویر محیط کاری، ادرس سایت، اپلیکیشن، تمامی شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام، اپارات و … را در کنار اطلاعات پایه کسب و کار مثل شماره موبایل، ایمیل، فکس و سایر راه ارتباطی خیلی ساده ثبت فرمایید. سپس از بخش: ثبت اطلاعات شغلی » کد تخفیف نیز برای 3 خدمت مختلف خود تخفیفات مختلفی درج کنید. یا حتی از بخش: ثبت اطلاعات شغلی » استخدام قادر به درج آگهی های استخدام و جذب نیرو خواهید بود.

چرا پلن عضویت دایرکتوری مشاغل صنف‌لند را تهیه کنیم؟

برای ثبت کسب و کار، کدتخفیف و آگهی استخدام صاحبان کسب و کار نیاز به پلن عضویت دارند. هر کسب و کاری با شماره موبایل مختص به خود قادر به ثبت نام، ساخت پروفایل و درج 1 آگهی رایگان است. پی اگر شما 5 کسب و کار دارید نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست و با شماره موبایل/ شماره پشتیبانی/ شماره واتس اپ هر یک از این کسب و کارها میتونید عضو سرویس صنف‌لند شوید و برای هر یک اطلاعات شغلی خود را درج فرمایید.

اما گاهی پیش میاد صاحب کسب و کار تمایل دارد 5 کسب و کار خود را با 1 اکانت مدیریت کند در این صورت 1 مرتبه با شماره موبایل اصلی خود عضو سرویس صنف‌لند شده و یک پروفایل اختصاصی ایجاد میکند. سپس با تهیه پلن عضویت 5 تایی به سادگی 5 مرتبه اطلاعات شغلی مشاغل خود را وارد میکند. در این صورت اکانت و پروفایل شما در حالت مجموعه / شرکتی/ هلدینگ است و از همین طریق تمام 5 کس بو کارتان را قادر به مدیریت هستید. میتوانید با 1 اکانت تمام کسب و کارها را تبلیغ کنید، کسب و کار ویژه کنید، بازدیدهای آنها را بررسی نمایید و یا آگهی ها را نردبان کنید تا بیشتر و بهتر دیده شوند.

پلن عضویت سرویس دایرکتوری مشاغل صنف‌لند علاوه بر کسانی که چندین کسب و کار مجازی یا فیزیکی دارند برای مشاغل بزرگ نیز بسیار کارآمد است. چراکه کسب و کارهای بزرگ مثل شرکت دیجی کالا با ایجاد 1 پروفایل اختصاصی، علاوه بر افزایش برندینگ و معرفی و اطلاع رسانی کسب و کار خود به سادگی با درج کدهای تخفیف متنوع و آگهی های جذب نیرو در 1 حساب کاربری علاوه بر مدیریت ساده و راحت تمامی آگهی ها به صورت مداوم در معرض دید کاربران سایت و اپلیکیشن صنف‌لند قرار خواهد گرفت و شانس فروش بیشتری و دنبال کردن کاربران بیشتری را بدست می‌آورد.

پس در صورتی که شما هم 1 کسب و کار بزرگ دارید و مایل به ثبت 10ها کد تخفیف و آگهی استخدامی دارید میتوانید پس از دریافت پلن عضویت رایگان و ثبت اطلاعات کسب و کارتان، با تهیه یکی از پلن های عضویت صنف‌لند بر اساس نیازتان اقدام به درج تخفیفات، جشنواره های فروش، محصولات رایگان و آگهی های استخدامی و جذب نمایید تا تمام آگهی های شما در پروفایل اختصاصی کسب و کارتان به نمایش گذاشته شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *