صنف لند
صنف لند

نحوه ثبت نام در سایت صنف‌لند

صنف‌لندی عزیز سلام. امروز در کنار شما عزیزان، نحوه ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در دایرکتوری مشاغل صنف لند را بررسی میکنیم. دایرکتوری مشاغل صنف لند از طریق تمامی دستگاه های متصل به اینترنت از جمله: کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، تلفن های هوشمند و… در دسترس است و تمامی کاربران سیستم عامل های ویندوز، اندروید و آی او اس به سادگی میتوانند از سرویس دایرکتوری مشاغل صنف‌لند استفاده نمایند.

دایرکتوری مشاغل صنف‌لند، بروز‌ترین و کامل‌ترین بانک مشاغل ایران است. شما به سادگی از طریق اپلیکیشن یا سایت صنف‌لند میتوانید کسب و کارهای اطراف خودتون را از روی نقشه یا با استفاده از جستجوگر پیشرفته صنف‌لند بر اساس کد پستی، پیش شماره، شهر، استان و حتی به تفکیک مشاغل جستجو کنید تا به تمامی اطلاعات کسب و کارها به سادگی دسترسی داشته باشید. اطلاعاتی چون: آدرس، کدپستی، شماره تماس، شماره همراه، ادرس ایمیل، فکس، سایت، شبکه های اجتماعی و…. همچنین اگر شما نیز صاحب کسب و کار، شرکت، سایت و یا پیج اینستاگرامی هستید میتونید با درج مادم العمر و رایگان اطلاعات کسب و کارتون همراه صنف‌لند بهتر و بیشتر دیده شوید. حتی میتوانید در دایرکتوری قدرتمند صنف‌‎لند پروفایل اختصاصی بسازید و روزانه با درج کدهای تخفیف جذاب یا آگهی های استخدامی نیروی کار مورد نیاز خود را جذب نمایید.

آموزش ثبت نام در دایرکتوری مشاغل صنف‌لند از طریق مرورگر کامپیوتر

مرحله اول: بر روی گزینه ” ورود / ثبت نام ” در منوی بالای سایت کلیک کنید.

مرحله دوم: شماره موبایل کسب و کار خود را وارد کنید.

مرحله سوم: در کمتر از 60 ثانیه کد 4رقمی به شماره موبایل وارد شما که در مرحله قبل آن را وارد کردید پیامک میشود و با وارد کردن کد و کلیک بر روی گزینه ” تایید کد ” وارد پنل کاربری خودتان خواهید شد.

مرحله چهارم: تبریک میگیم! پنل کاربری شما در سرویس دایرکتوری مشاغل صنف‌لند ایجاد شد. جهت درج اطلاعات اولین کسب و کار کافیه روی گزینه ” ثبت رایگان اطلاعات شغلی ” کلیک فرمایید.

مرحله پنجم: تمامی کاربران جهت درج اطلاعات کسب و کار ( معرفی کسب و کار ) یا ثبت کدهای تخفیف محصولات و خدماتشون و یا درج آگهی های استخدامی و جذب نیرو باید پنل عضویت داشته باشند. از این رو بر روی گزینه ” خرید پنل عضویت ” کلیک کنید تا به مرحله بعدی ارجاع داده شوید.

مرحله ششم: در این مرحله شما میتوانید با انتخاب پنل پایه، عضویت رایگان دایرکتوری مشاغل صنف‌لند را دریافت کرده و علاوه بر مشاهده تمامی اطلاعات کسب و کارها و بهرهمندی از خدمات 1 آگهی رایگان به صورت مادام العمر در سرویس دایرکتوری صنف‌لند داشته باشید.

مطالب پیشنهادی:

نحوه دانلود اپلیکیشن تلفن همراه صنف‌لند

نحوه ثبت نام از طریق اپلیکیشن صنف‌لند

نحوه ساخت پروفایل رایگان کسب و کار

نحوه درج آگهی رایگان مشاغل در صنف‌لند

اطلاعات بیشتر:

اگر صاحب چند کسب و کار هستید بیشک هر کدام از کسب و کارهایتان یک شماره همراه اختصاصی و مجزا دارند که در واتس اپ و یا حتی برای پشتیبانی از آن استفاده میکنید. پس به سادگی با هر کدام از شماره ها در دایرکتوری مشاغل صنف لند ثبت نام کنید و سپس به صورت رایگان اطلاعات کسب و کارتان را ثبت نمایید. اما در صورتی که میخوایید 1 پنل کاربری داشته باشید و تمام کسب و کارهاتون رو از همون طریق به صورت یکپارچه مدیریت کنید هم هیچ مشکلی نیست و نحوه انتخاب کاملا در اختیار شماست.

پیشنهاد دایرکتوری مشاغل صنف‌‌لند برای تمامی صاحبان کسب و کار داشتن 1 پروفایل اختصاصی کاملا رایگان برای هر کسب و کار است. اینطوری علاوه بر داشتن پروفایل اختصاصی برند و کسب و کارتان میتوانید با درج آگهی های استخدامی، کدهای تخفیف و… بهتر با سایر کاربران، صاحبان مشاغل و بازدیدکنندگان ارتباط برقرار نمایید. اما در صورتی که هلدینگ هستید یا تعداد کسب و کارهایتان بسیار زیاد است و زمان لازم برای این کار را ندارید میتونید در 1 پروفایل و با خرید پنل های عضویت با تعداد آگهی مناسب کسب و کارهاتون تمام اطلاعات شغلی و… خود را از طریق 1 حساب کاربری مدیریت فرمایید.

در صورت داشتن هر گونه سوال و یا ابهام کافیست از طریق بخش پشتیبانی در حساب کاربری خود برای ما تیکت ارسال فرمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *