صنف لند
صنف لند
نحوه ثبت نام در اپلیکیشن صنف‌لند

نحوه ثبت نام در اپلیکیشن صنف‌لند

نحوه ثبت نام در اپلیکیشن صنف‌لند مثل آب خوردن راحته! پس نگران نباشید و با ما 3 دقیقه وقت بزارید تا کاملا با مراحل عضویت در خانواده بزرگ دایرکتوری مشاغل صنف‌لند آشنا شوید. راستی یادتون باشه اگر قبلا از طریق سایت صنف‌لند ثبت نام کرده باشید هیچ مشکلی بوجود نمیاد و شما با انجام مراحل زیر اگر قبلا ثبت نام نکرده باشید عضو صنف‌لند می‌شوید و اگر هم ثبت نام کرده بودید خوب چه بهتر خیلی ساده وارد حساب کاربری قبلی خودتون میشید و به تمام اطلاعات قبلی دسترسی خواهید داشت.

دایرکتوری مشاغل صنف‌لند، به صاحبان کسب و کار امکان داشتن پروفایل اختصاصی کسب و کارشون را میده تا همراه ما بهتر و بیشتر دیده شوند. پس به سادگی شما هم اگر صاحب کسب و کار، سایت و حتی پیج اینستگرامی هستید میتونید بعد از ثبت نام نسبت به تکمیل پروفایل خودتون به صورت کاملا رایگان اقدام کنید و بدون پرداخت هزینه ای اطلاعات کسب و کار و یا شرکتتون را همراه توضیحات و معرفی کامل در دسته بندی تخصصی شغلی صنف‌لند ثبت کنید و اگر علاوه بر آن کدتخفیف یا آگهی استخدامی داشتید خیلی سریع و راحت با ثبت آگهی در صنف‌لند مرجع تخصصی مشاغل و کسب و کارها علاوه بر نمایش آن در نتایج موتورهای جستجوگری چون گوگل، بینگ، یاهو و… تخفیفات و آگهی های استخدامی برندتان را در معرض نمایش هزاران بازدید کننده روزانه وب‌سایت و کاربران اپلیکیشن‌های اندروید و آی‌او‌اس صنف‌لند قرار دهید. راستی یادتون باشه کاربران با دنبال کردن شما و اطلاع از تخفیفات شگفت انگیز و اخبار کسب و کارتون به مشتریان وفادار برندتون تبدیل میشوند.

آموزش ثبت نام در دایرکتوری مشاغل صنف‌لند از طریق اپلیکیشن موبایل

مرحله اول: ابتدا اپلیکشن صنف‌لند را دانلود و سپس وارد برنامه شوید. روی علامت ”  بعلاوه +  ” قرمز رنگ در پایین اپلیکیشن کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در اپلیکیشن صنف‌لند در 1 دقیقه

مرحله دوم: در این مرحله با وارد کردن شماره موبایل خود و کلیک بر روی گزینه ” ورود “ در صورت عضویت از قبل در سایت یا اپلیکیشن صنف‌لند مجددا به حساب کاربری قبلی خود وارد میشوید و در صورت نداشتن هیچ گونه حساب کاربری، عضو خانواده بزرگ صنف‌لند خواهید شد.

نحوه ثبت نام در اپلیکیشن صنف‌ لند

مرحله سوم: خوب تبریک میگیم با وارد کردن کد 4 رقمی احراز هویت که به شماره همراهتان پیامک گردیده به همین راحتی و مثل آب خوردن عضو دایرکتوری مشاغل صنف‌لند شدید و میتونید از تمامی خدمات به صورت کاملا رایگان و مادام العمر استفاده فرمایید. ( عضویت در دایرکتوری مشاغل صنف لند رایگان هست و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نداره، اما وقتی عضو صنف‌لند باشید دسترسی بیشتری به امکانات خواهید داشت و شگفت زده خواهید شد )

نحوه ثبت نام در اپلیکیشن دایرکتوری مشاغل صنف‌ لند

مطالب پیشنهادی:

نحوه دانلود اپلیکیشن تلفن همراه صنف‌لند

نحوه ثبت نام از طریق اپلیکیشن صنف‌لند

نحوه ساخت پروفایل رایگان کسب و کار

نحوه درج آگهی رایگان مشاغل در صنف‌لند

اطلاعات بیشتر:

دایرکتوری مشاغل صنف‌لند مرجعی معتبر و مناسب برای دسترسی کاربران به اطلاعات مشاغل است. خیلی مواقع میخواییم دکتر بریم اما کارت ویزیت مطب رو گم کردیم! بیشک براتون پیش اومده برای پیدا کردن شماره مطب در اینترنت جستجو میکنید خیلی سریع اسم دکتر مدنظرتون رو سرچ میکنید و مشکلتون به همین سادگی حل میشه. صاحبان کسب کارهای مختلف با عضویت کاملا رایگان میتوانند پروفایل کسب و کارشون را بسادگی و بدون پرداخت هزینه ای در صنف‌لند ایجاد کنند بعد میتونید با مراجعه به بخش ثبت رایگان اطلاعات شغلی مشخصات کامل کسب و کارتون از جمله ( نام، توضیحات، ادرس، کدپستی، لوکیشن روی نقشه، شماره ثابت، فکس، موبایل، ایمیل، سایت، اپلیکیشن، تلگرام، اینستگرام و تمام شبکه های اجتماعی ) و هر اطلاعات دیگری که مد نظر دارید را وارد کنید و در انتها تصاویر محل کار رو هم اضافه کنید تا علاوه بر اینکه کاربران سایت صنف‌لند، اپلیکیشن اندروید و آی‌او‌اس دایرکتوری مشاغل صنف‌لند، در اینترنت کاملا رایگان دیده شوید و تمام بازدیدکنندگان موتورهای جستجوگر گوگل، بینگ، یاهو و… با کسب و کار شما اشنا شوند و جهت دریافت خدمات و استفاده از محصولاتتون باهاتون تماس بگیرند. در هیچ یک از این مراحل نیاز به پرداخت هزینه نیست و برای اشنایی بیشتر میتونید با مراجعه به بخش سوالات متداول یا وبلاگ صنف‌لند خیلی سریع بهتر و بیشتر دیده شوید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *