صنف لند
صنف لند
نحوه دانلود اپلیکیشن صنف‌لند از مایکت

نحوه دانلود اپلیکیشن صنف‌لند از مایکت

نحوه دانلود اپلیکیشن دایرکتوری مشاغل صنف‌لند از مایکت خیلی سادست پس با ما همراه باشید و بدون مقدمه چینی میریم سراغ اصل کار، شما با نصب اپلیکیشن صنف‌لند در هر زمان و مکانی به سادگی میتونید از تمامی قابلیت های سرویس دایرکتوری مشاغل صنف‌لند بهره‌مند شوید و به اطلاعات مشاغل اطرافتون، جدیدترین کدهای تخفیف محصولات و خدمات کسب و کارها، رستوران ها، مشاغل مختلف حتی سایتهای اینترنتی و ارائه دهندگان بزرگ و کوچک کشور دسترسی داشته باشید و در کنار تمام این قابلیت ها اگر به دنبال نیروی کار متخصص هستید یا جویای کار هستید خیلی سریع آگهی های استخدامی صنف‎لند دغدغه شما رو پاسخ میده و مشکل به همین سادگی حل میشه پس در دورهمی تخصصی مشاغل همراه ما باشید.

آموزش دانلود و نصب اپلیکیشن اندروید صنف‌لند از مایکت

ابتدا وارد مایکت شوید. سپس از نوار جستجوی بالای اپلیکیشن عبارت ” صنف‌لند ” را سرچ کنید. در لیست نمایش داده شده روی گزینه نصب کلیک کنید و منتشر دانلود اپلیکیشن صنف‌لند باشید.

نحوه دانلود اپلیکیشن صنف‌لند از مایکت

مطالب پیشنهادی:

نحوه دانلود اپلیکیشن تلفن همراه صنف‌لند

نحوه ثبت نام از طریق اپلیکیشن صنف‌لند

نحوه ساخت پروفایل رایگان کسب و کار

نحوه درج آگهی رایگان مشاغل در صنف‌لند

دایرکتوری مشاغل صنف‌لند بهترین بستر برای معرفی کسب و کار و شغلتون هست و اگر صاحب برند، شرکت، کسب و کار، سایت، رستوران، مطب، مغازه، فروشگاه، بوتیک و… هستید یا پیج اینستگرامی دارید برای معرفی شغلتون کافیست به صورت رایگان اپلیکیشن صنف‌لند رو نصب کنید و برای بهرهمندی از تمامی امکانات سایت و اپلیکیشن صنف‌لند عضو دائمی سرویس شوید. برای عضویت هیچ هزینه ای پرداخت نخواهید کرد و عضویت شما مادام العمر است. سپس با تکمیل اطلاعات پروفایل یک پروفایل اختصاصی رایگان کسب و کارخواهید داشت و هر آگهی استخدامی، کد تخفیف و… منتشر کنید در پروفایل شما قرار خواهد گرفت حال با استفاده از بخش ثبت رایگان اطلاعات شغلی به معرفی کامل کسب و کارتون بپردازید و اطلاعاتی چون ادرس، کدپستی، لوکیشن روی نقشه گوگل مپ، شماره ثابت، فکس،همراه،سایت، اپلیکیشن، شبکه های اجتماعی و تصاویری از کسب و کارتون را وارد کنید تا کسب و کار شما به صورت رایگان در سایت و اپلیکیشن صنف‌لند قرار بگیرد. یادتون باشه علاوه بر بازدید هزارن کاربر سایت و اپلیکیشن اندروید و آی‌او‌اس صنف لند میلیونها بازدیدکننده ایرانی از طریق موتورهای جستجو چون گوگل، یاهو و بینگ نیز تبلیغات و اطلاعات کسب و کار شما را میبینید و همراه صنف‌لند بهتر و بیشتر دیده خواهید شد.

همراه دایرکتوری مشاغل صنف‌لند میتونید به معرفی کسب و کار، قراردادن محصولات و خدمات رایگان، اطلاع رسانی و ثبت کدهای تخفیف کسب و کارتون و حتی انتشار آگهی های اتسخدامی و جذب نیرو بپردازید. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهام از طریق بخش ارسال تیکت ویا تماس با صنف‌لند دغدغه و سوالات خود را میتونید خیلی سریع رفع کنید یا از بخش سوالات متداول وبلاگ صنف‌لند اموزش های بیشتری درباره نحوه استفاده از بخش های گوناگون و قابلیت های حرفه ای سرویس دریافت فرمایید.

جهت دانلود سریع اپلیکیشن دایرکتوری مشاغل صنف‌لند از مایکت کافیست اینجا کلیک نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *