صنف لند
صنف لند
نحوه ثبت رایگان اطلاعات شغلی در دایرکتوری صنف‌لند

نحوه ثبت رایگان اطلاعات شغلی

نحوه ثبت رایگان اطلاعات شغلی در دایرکتوری مشاغل صنف‌لند بسیار ساده است. تمام صاحبان مشاغل در تمامی حوزه های شغلی ( از جمله : بازرگانی، بانک، خدمات فنی و مهندسی، پزشکی و سلامت، پوشاک، خانه، ساختمان و تاسیسات، خدمات عمومی و دولتی، رستوران و غذا، صنعت، آرایشی و بهداشتی، آموزش و پژوهش، کشاورزی و دامپروری، الکترونیک و دیجیتال، حمل و نقل، سفر و گردشگری، چاپ و تبلیغات، ورزش، فرهنگ، هنر، خودرو و وسایل نقلیه و… ) میتوانند خیلی سریع کسب و کار خود را در اینترنت، موتورهای جستجوی گوگل، یاهو، بینگ و  همچنین به صورت همزمان در سایت و اپلیکیشن صنف‌لند ثبت نمایید تا بهتر و بیشتر دیده شوند.

اگر شما صاحب کسب و کار، شرکت، استارتاپ، برند، سایت و حتی پیج اینستاگرامی هستید به راحتی میتونید عضویت رایگان و مادام العمر صنف‌لند را دریافت نمایید + بدون پرداخت هزینه پروفایل اختصاصی کسب و کار و فروشگاه‌تون را راه اندازی نمایید و از بخش ثبت رایگان اطلاعات شغلی به جمع کسب و کارهای موفق بپیوندید. ثبت اطلاعات شغلی در دایرکتوری مشاغل صنف‌لند باعث میشود یک کارت ویزیت انلاین داشته باشید و با درج اطلاعات و راه های ارتباطی کسب و کارتان ( از جمله: آدرس، کدپستی، تلفن ثابت، فکس، تلفن همراه، توضیحات کسب و کار، ادرس ایمیل، سامانه پیامک، سایت، اپلیکیشن، ادرس پیج اینستگرام، واتس اپ و سایر شبکه های اجتماعی ) باعث بهتر و بیشتر دیده شدن برندتان شوید.

دایرکتوری مشاغل صنف‌لند چیست؟

دایرکتوری مشاغل صنف‌لند با نام های بانک مشاغل، نرم افزار جامع بانک اطلاعات شغلی و… نیز شناخته شده و عملکردی فوق العاده قدرتمند و پیشرفته‌تری از خدمات تلفني 118، سایت های عمومی آگهی چون دیوار و شیپور و… دارد. علت این امر علاوه بر امکانات، جستجوگر و قابلیت های پیشرفته دایرکتوری صنف‌لند، دورهمی تخصصی صاحبان کسب و کار و کارآفرینان در صنف‌لند است که علاوه بر هزاران بازدیدکننده روزانه موتورهای جستجو برای مشاهده آگهی و اطلاعات شغلی وارد سایت صنف‌لند میشوند و صدهاهزار کاربر عضو سایت و اپلیکیشن‌‎های اندروید و آی‌او‌اس صنف‌لند نیز مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

آموزش نحوه ثبت رایگان اطلاعات شغلی در دایرکتوری صنف‌لند

مرحله اول: ابتدا وارد سایت یا اپلیکیشن صنف‌لند شوید. ( راهنمای عضویت و ورود در سایت صنف‌لند | راهنمای عضویت و ورود در اپلیکیشن صنف‌لند )

مرحله دوم: سپس با تهیه و ارتقا پلن عضویت میتونید فروشگاه، بوتیک، نمایندگی، دفتر و کسب و کارتان را ثبت نمایید. ( راهنمای خرید و ارتقا پلن عضویت صنف‌لند )

مرحله سوم:  در صورتی که قبلا عضو سایت یا اپلیکیشن صنف‌لند شدید و پنل عضویت خود را ارتقا دادید کافیست:

1 مطابق زیر ابتدا از نوار پایین اپلیکیشن بر روی علامت بعلاوه + کلیک نمایید.

2 استان خود را انتخاب کنید یا آن را سرچ کنید. ( مثلا: اگر کسب و کار شما میزبانی سایت در گیلان است » استان گیلان را انتخاب کنید )

3 حال دسته بندی کلی کسب و کارتان را باید انتخاب کنید. ( تمام مشاغل در 18 دسته کلی، دسته بندی شده اند. | ما دسته بندی الکترونیک و دیجیتال را انتخاب میکنیم )

4 هر دسته شامل چند زیردسته / شاخه است تا دقیقا حوزه کاری مشخص و شفاف شود. ( دسته بندی الکترونیک و دیجیتال » خدمات الکترونیک و دیجیتال )

5 در انتها مطابق تصویر شماره پنج موضوع و دسته بندی که بالاترین سطح تطبیق با کسب و کار شما را دارد باید انتخاب شود ( دسته بندی الکترونیک و دیجیتال » خدمات الکترونیک و دیجیتال » ثبت دامنه و میزبانی وب )

نحوه ثبت رایگان اطلاعات شغلی

کسب و کار شما در سراسر کشور پس از ثبت اطلاعات شغلی نمایش داده خواهد شد. لزا باید استان و شهر محل کسب خود را دقیقا ثبت کنید. همچنین انتخاب دسته بندی درست و مرتبط با کسب و کار شما الزامی است و در صورت رویت عدم ارتباط هر یک از اطلاعات حساب کاربری و آگهی شما مسدود خواهد شد. هدف از درج اطلاعات شغلی در الویت اول ایجاد راه ارتباطی و معرفی صحیح کسب و کار است پس از فریب و یاارائه اطلاعات نادرست جدا خودداری فرمایید.

6 عنوان آگهی: اسم کسب و کارتان باید باشد. ( سایت دیجی کالا | فروشگاه اینترنتی دیجی استایل | مطب دکتر طالب زاده | داروخانه دکتر کیایی | سوپر مارکت برادران | نمایندگی بیمه ایران – مهدی احمدی – کد نمایندگی 36002 و… )

7 توضیحات آگهی: متن معرفی کسب و کار، خدمات و محصولات شماست. در نظر داشته باشید هرچقدر معرفی کامل تری از شغل خود داشته باشید شانس بازدید و افزایش فروش بیشتری خواهید داشت.

کسب و کارهایی که راه های ارتباطی بیشتر و کامل‌تری داشته باشند علاوه بر کسب اعتماد و اعتبار بیشتر با کمک الگوریتم های دایرکتوری صنف‌لند بیشتر و بهتر نیز دیده خواهند شد. از این رو شما میتوانید با تکمیل پروفایل و درج ادرس ایمیل کسب و کارتان در این بخش، علاوه بر تکمیل و نمایش تمام راه های ارتباطی کسب و کارتان از پروفایل اختصاصی و رایگان کسب و کار نیز بهره مند شوید.

8 در مرحله شماره 2 استان خود را انتخاب کردید در این مرحله باید شهری که کسب و کارتان در انجا قرار دارد نیز درج شود.

9 نیاز است لوکیشن کسب و کار خود را نیز برای دسترسی راحت تر کاربران وارد کنید. در این مرحله با کلیک بر روی گزینه انتخاب موقعیت نقشه شهر به شما نمایش داده میشود و میتوانید محل دقیق کسب و کار خود را ثبت کنید. ( در صورتی که مایل نیستید میتونید از این مرحله عبور کنید ولی در نظر داشته باشید در این صورت لوکیشن شما در صفحه کسب و کارتان نمایش داده نمیشود و بسیاری از کاربران که از طریق نقشه کسب و کارهای اطراف خود را پیدا میکنند را از دست میدهید. همچنین کاربران با این قابلیت راحتر از سرویس های تاکسی اینترنتی استفاده خواهند کرد و باعث افزایش رضایت مندی آنهاست که به سرعت قادر به پیدا کردن شما در شهر باشند. حتما در صورتی که کسب و کار شما نیاز به مراجعه حضوری دارد مثل مطب ها، کلینیک های زیبایی، آرایشگاه ها، مراکز خرید، شهربازی و… از تکمیل دقیق لوکیشن غافل نشوید چرا که یک وجه تمایز بزرگ نسبت به سایر کسب و کارهای بدون نقشه محسوب میشود )

10 اگر در محل کسب و کارتان هستید با کلیک بر روی گزینه قرمز رنگ مکان یابی در گوشه سمت راست اپلیکیشن خیلی سریع محل دقیق کسب و کارتان توسط اپلیکیشن شناسایی و به شما نمایش داده خواهد شد.

11 حال پس از انتخاب لوکیشن به صورت دستی یا با قابلیت مکان یابی دقیق بر روی علامت تایید کلیک کنید تا لوکیشن شما ثبت و نقشه در آگهی کسب و کارتان به نمایش گذاشته شود. همچنین تبلیغ شما در نقشه کشور نیز به نمایش در خواهد آمد تا از این فرصت استثنایی نیز بهرهمند باشید.

آموزش نحوه ثبت رایگان اطلاعات شغلی در دایرکتوری صنف‌لند

12 هر کسب و کاری با درج اطلاعات صحیح و بیشتر میتواند باعث بهتر و بیشتر دیده شدن تجارت خود شود. تصویر یکی از اصلی ترین شاخصه کاربران برای مشاهده کسب و کارتان است پس میتوانید تصاویر جذاب از محل کار، امکانات و تجهیزات، سایت، اپلیکیشن و یا شخص خودتان (خصوصا اگر پزشک، وکیل، نماینده بیمه، کارافرین …. هستید ) را با انتخاب گزینه افزودن عکس به آگهی اضافه کنید.

13 تکمیل فیلد آدرس یکی از گزینه های الزامی جهت ثبت و نمایش اطلاعات کسب و کار شماست. لطفا ادرس دقیق خود را با جزئیات کامل وارد نمایید ( استان – شهر …. خیابان – کوجه – پلاک – طبقه – واحد )

نحوه ثبت رایگان اطلاعات شغلی در دایرکتوری مشاغل

کدپستی: کد پستی خود را به صورت عددی و بدون قرار گرفتن هر علامت دیگری وارد نمایید. در نظر داشته باشید با وارد کردن هر اطلاعات و راه ارتباطی بیشتر بازدید و فروش بیشتری خواهید داشت و صنف‌لند کسب و کار شما را به تعداد کاربران بیشتری به صورت سیستمی و کاملا اتوماتیک به نمایش میگذارد. وارد کردن کدپستی یکی از فاکتورهای افزایش بازدید و پینشهاد کسب و کارشما به کاربران است.

صاحب امتیاز: نام و نام خانوادگی مالک کسب و کار باید به صورت کاملا فارسی درج شود.

ساعت کاری: برای اعلام ساعت کاری و پشتیبانی مشتریان از عبارات کوتاه مثل: هر روز بجز ایام تعطیل | شبانه روزی | هر روز از ساعت 16 الی 22 | روزهای روج از ساعت 10 الی 14 | و… استفاده نمایید.

تلفن ثابت: در صورتی که کسب و کار شما دارای تلفن ثابت است با درج پیش شماره و بدون هیچ گونه فاصله یا علامتی ان را مطابق نمونه وارد کنید. مثال: 02128422945

فکس: در صورت در اختیار داشتن فکس، تلفکس میتوانید شماره آن را مطابق نمونه وارد کنید در غیر این صورت این فیلد را خالی رها کنید. مثال: 02128422945

سامانه پیام کوتاه: اگر کسب و کارتان سامانه پیامک و شماره اختصاصی پیام کوتاه دارد آن را در این فیلد وارد کنید در غیر این صورت فیلد سامانه پیامک را رها کنید یا برای تهیه سامانه پیام کوتاه اینجا کلیک کنید. شماره پیام کوتاه باید با سرشماره 1000،2000،3000،5000،9000 شروع شود.

بخاطر داشته باشید: دایرکتوری مشاغل صنف‌لند مرجع معرفی کسب و کارها است و امکان ثبت 1 کسب و کار به دفعات میسر نیست و در صورت مشاهده تمامی حساب های کاربری و آگهی ها حذف خواهند شد. هر کسب و کار میتواند صرفا 1 پروفایل اختصاصی کسب و کار داشته و 1 مرتبه اطلاعات کسب و کار خود را معرفی و ثبت نماید. از این رو شما میتوانید پس از ثبت کسب و کار هر زمان که ادرس شبکه های اجتماعی خود را تغییر دادید، ادرس محل کسب و کارتان تغییر کرد یا راه ارتباطی جدیدی ایجاد کردید اقدام به ویرایش اطلاعات کسب و کار خود کنید. کاربران همیشه به مشاغلی که  (هیچ گاه اطلاعات کسب و کار خود را حذف نکنید و مجددا همان کسب و کار را ثبت کنید این کار باعث عدم بالاآمدن در نتایج گوگل خواهد شد و بازدید کسب و کارتان به شدت افت میکند پس در صورت نیاز به کاهش یا افزایش اطلاعات صرفا اقدام به ویرایش آگهی نمایید)

وب سایت: کسب و کارهای دارای وبلاگ و سایت میتوانند لینک خود را در این فیلد قرار دهند. لطفا دقیقا لینک سایت خود را مطابق نمونه قرار دهید در غیر این صورت تایید نمیشود. مثال: https://senfland.ir

اپلیکیشن: بسیاری از مشاغل دارای اپلیکیشن هستند اگر کسب و کار شما نیز اپلیکیشن معتبری در یکی از مارکت های کافه بازار، مایکت، گوگل پلی، اناردونی، سیب اپ، سیبچه و… منتشر کرده لینک صفحه اپلیکیشن خود را در این مارکت ها درج کنید. توجه داشته باشید لینک وارد شده در باکس اپلیکیشن در صورتی تایید میشود که یا لینک مارکت های معتبر و یا از سایت های دارای اینماد باشد.

شبکه های اجتماعی: کسب و کارهای دارای پیج اینستاگرام، کانال تلگرام، کانال آپارات، یوتویب، فیسبوک، واتسآپ، لینکدین و… میتوانند هر یک از باکس های مربوط را مطابق نمونه مندرج در زیر آن فیلد وارد نمایند. با تکمیل این اطلاعات ضمن معرفی رایگان شبکه های اجتماعی خود و افزایش لایک، بازدید و فالور به سادگی در نتایج جستجوی مشاغل صنف‌لند بیشتر دیده خواهید شد.

برچسب: بیشک امروز همه با مفاهیم برچسب یا همان هشتگ در شبکه های اجتماعی کاملا اشنا هستیم. برچسب ها کمک میکند تا در نتایج جستجوی بیشتری کسب و کارمان نمایش داده شود. پس مثل اینستاگرام میتونید هشتگ های مدنظرتان را در این فیلد وارد کنید برای این کار کافیست کلمه مدنظر خود را وارد کنید سپس با علامت ویرگول انگلیسی ( کیبورد خود را انگلیسی کنید و سپس ویرگول بزارید ) با قابلیت برچسب به راحتی آگهی شما سئو میشود و در تمام کلمات وارد شده به نمایش گذاشته میشود. نمونه: شماره مطب دکتر کیایی , دکتر کیایی , لوکیشن دکتر کیایی , آدرس مطب دکتر کیایی , داروخانه دکتر کیایی

بخاطر داشته باشید: دایرکتوری مشاغل صنف‌لند، بانک مشاغل است و  صاحبان کسب و کارهای مختلف به معرفی کسب و کار و راه های ارتباطی خود به صورت رایگان میپردازند تا بهتر و بیشتر دیده شوند و از طریق موتورهای جستجوی گوگل، بینگ، یاهو، کاربران اینترنت، اعضای وب سایت و اپلیکیشن صنف‌لند هر کسی که به خدمات و محصولات شما نیاز دارند وارد شبکه های اجتماعی، سایت و یا به صورت حضوری برای دریافت خدمات به شما مراجعه خواهند کرد. پس امکان درج آگهی فروش لوازم نو و دست دوم میسر نیست و چنین آگهی هایی تایید نمیشود.

آموزش ثبت شغل در سایت دایرکتوری مشاغل صنف‌لند

ثبت شغل در سایت دایرکتوری مشاغل صنف لند فرق زیادی با نحوه ثبت کسب و کار از طریق اپلیکیشن صنف‌لند ندارد و در صورتی اطلاعات شغلی خود را در اپلیکیشن صنف‌لند ثبت کرده باشید دیگر به ثبت مجددا از طریق سایت نیست و به صورت همزمان آگهی کسب و کارتان در سایت و اپلیکیشن صنف‌لند منتشر خواهد شد.

1 ابتدا مطابق تصویر زیر: وارد حساب کاربری خود در سایت صنف‌لند شوید و بر روی گزینه ” ثبت رایگان اطلاعات شغلی ” کلیک نمایید.

آموزش ثبت شغل در سایت دایرکتوری مشاغل صنف‌لند

2 سپس در صورتی که پلن عضویت خود را انتخاب نکردید. پلن عضویت رایگان صنف‌لند را انتخاب نمایید ( راهنمای نحوه خرید و ارتقا پلن عضویت دایرکتوری صنف‌لند ) و مطابق تصویر زیر دسته بندی کلی کسب و کار خود را انتخاب نمایید. ( در نظر داشته باشید باید دقیقا دسته بندی مطابق کسب و کار و موضوغ فعالیتان باشد. )

آموزش ثبت کسب و کار در سایت دایرکتوری مشاغل صنف‌لند

3 برای رسیدن به درست ترین دسته بندی کسب و کار ابتدا مطابق تصویر بالا دسته کلی خود را از بین 18 دسته بندی انتخاب میکنید در مرحله بعدی مطابق تصویر زیر شاخه های دسته بندی نمایش داده میشود ( برای مثال: ما دسته بندی خدمات فنی و مهندسی » خدمات مالی و اقتصادی » نمایندگی بیمه را انتخاب میکنیم )

آموزش تصویری ثبت کسب و کار در سایت دایرکتوری مشاغل صنف‌لند

4 در اینجا موضوع فعالیت دقیق و نهایی به سادگی مشاهده و انتخاب میشه ( پس اگر شما هم نماینده بیمه هستید مطابق تصویر بالا از میسر خدمات فنی و مهندسی » خدمات مالی و اقتصادی » نمایندگی بیمه دسته بندی درست خود را انتخاب میتونید کنید و اگر در حوزه دیگری فعالیت میکنید به همین ترتیب قادر به انتخاب حوزه فعالیت‌تان خواهید بود.

5 در این مرحله باید اطلاعات کسب و کار را وارد کنیم.نام و توضیحات را به صورت فارسی درج کنید. و جهت تکمیل سایر فیلدها بر اساس راهنمای ابتدای همین مطلب اقدام کنید. در نظر داشته باشید شماره تماس بر اساس شماره موبایل هنگام ثبت نام و به صورت اتوماتیک ثبت میشود. و جهت درج ایمیل کافیست روی عبارت ” ایمیل شما ثبت نشده است، جهت ثبت ایمیل کلیک کنید ” ایمیل خود را اضافه کنید.

برخی از کارافرینان، شرکت و هلدینگ ها مایل هستند از پروفایل خود تمامی کسب و کارهای متفاوتشان را معرفی نمایند و تمایل به داشتن چندین پروفایل مجزا ندارند از این رو پس از ثبت اگهی نیاز است از بخش پشتیبانی ایمیل و شماره اختصاصی هر کدام از کسب و کارها را همراه کد آگهی کسب و کار ارسال نمایند تا برای هر کدام از آگهی های کسب و کارشان شماره و ایمیل اختصاصی فعال شود. اما در صورتی که مایل باشید چندین کسب و کار خود را به صورت مجزا و به اصطلاح با پروفایل اختصاصی جدا از هم ثبت کنید هیچ اقدامی نیاز نیست انجام دهید.

آموزش تصویری ثبت شغل در سایت دایرکتوری مشاغل صنف‌لند

پس از طی کردن این مراحل پیامی مبنی بر ثبت آگهی کسب و کارتان را مشاهده میکنید و پس از تایید و صحت سنجی اطلاعات توسط کارشناسان صنف‌لند آگهی کسب و کار شما در سایت و اپلیکیشن صنف‌لند قابلی دسترس عموم مردم خواهد بود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *