صنف لند
صنف لند
ساخت پروفایل اختصاصی کسب و کار ( صفحه اختصاصی فروشگاه و ایجاد نمایشگاه اختصاصی )

نحوه ساخت پروفایل اختصاصی کسب و کار

تمام صاحبان کسب و کار دوست دارند تا فعالیت های تبلیغاتی صورت گرفته به برندینگ و بهتر و بیشتر دیده شدنشون کمک کند. با ساخت پروفایل اختصاصی کسب و کار میتونید کسب و کار خود را توسعه دهید، محصولات و خدمات خود را به میلیون‌ها نفر به صورت کاملا هدفمند نمایش دهید و در کنار برندسازی برای کسب و کار شما از هزاران قابلیت و امکان بازاریابی و فروش دیگر برای افزایش فروش و رونق گرفتن کسب و کارتان بهره مند شوید. پس برای آشنایی با نحوه ساخت پروفایل اختصاصی کسب و کار در دایرکتوری مشاغل صنف لند همراه ما باشید و به جمع کسب و کارهای موفق بپیوندید.

دایرکتوری مشاغل صنف‌لند چیست؟ بانک مشاغل صنف‌لند یا همان دایرکتوری مشاغل، سرویس پیشرفته معرفی مشاغل در سراسرکشور است. در این سرویس شما به صورت کاملا رایگان به ثبت اطلاعات شغلی خود میپردازید و کدهای تخفیف محصولات و خدمات، آگهی های استخدامی و جذب و…. کسب و کارتان به صورت همزمان علاوه بر درج در پروفایل اختصاصی کسب و کارتان در سایت و اپلیکیشن صنف‌لند به نمایش هزاران کاربران و بازدیدکننده صنف‌لند گذاشته میشود و روزانه از طریق موتورهای جستجو مثل گوگل افرادی که به دنبال آدرس، شماره تماس، شبکه های اجتماعی یا موقعیت مکانی شما از روی نقشه هستند به سادگی به نیازشان خواهند رسید.

چطور پروفایل اختصاصی کسب و کار بسازم؟

ساخت پروفایل اختصاصی کسب و کار در دایرکتوری مشاغل صنف‌لند بسیار ساده است و نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نخواهد داشت. ابتدا کافیست وارد وب سایت صنف‌لند شوید. این کار را با تمامی دستگاه های متصل به اینترنت ازجمله کامپیوتر، تبلت و یا تلفن همراه میتوانید انجام دهید. فقط  کافیست عبارت ” دایرکتوری مشاغل صنف‌لند “ را در موتور جستجوی گوگل یا ادرس سایت صنف‌لند https://senfland.ir را سرچ فرمایید.

سپس در صورتی که قبلا عضو سایت یا اپلیکیشن صنف‌لند بودید کافی است وارد حساب کاربریتان شوید و یا در صورتی که هنوز حساب کاربری در دایرکتوری مشاغل صنف‌لند ندارید عضو سایت صنف‌لند شوید و به جمع خوانده بزرگ صنف‌لند بپیوندید. ( راهنمای عضویت و ورود به وب سایت دایرکتوری مشاغل صنف‌لند ) حال که وارد پنل کاربری خود شدید مطابق تصویر زیر از منوی سمت راست روی گزینه تنظیمات پروفایل کلیک نمایید.

نحوه ساخت پروفایل اختصاصی کسب و کار

1.نام خود را به صورت فارسی در این فیلد وارد نمایید. ( مثلا: مرتضی )

2.نام خانوادگی خود را به صورت فارسی در این فیلد وارد نمایید. ( همراه با پسوند. مثلا موسوی راد )

تذکر: نام و نام خانوادگی الزاما باید به صورت فارسی درج شده و برای هیچ یک از کاربران این اطلاعات نمایش داده نمیشود.

3.نام نمایشی: اسم برند یا کسب و کار خود را وارد نمایید. ( دکتر کیایی – بیمه ایران نمایندگی 10111 – شرکت دیجی کالا – زومیت – دیوار )

4.آدرس ایمیل: ادرس ایمیل کسب و کار خود را وارد کنید. ( نمونه: info@senfland.ir – senfland@gmail.com )

نحوه ساخت پروفایل کسب و کار

5.آدرس: توجه داشته باشید ادرس باید دقیق باشد و حتما نام استان، شهر و حتی کوچه، طبقه و پلاک را درج کنید. ( نمونه: تهران – خیابان سمیه – بین بهار و مفتح – ساختمان خاقانی – پلاک 83 – طبقه دوم – واحد 16 )

6.توضیحات: توضیح مختصری در حدود 250 واژه در خصوص کسب و کارتان را در این فیلد میتوانید درج کنید.

تذکر: در صورت گزارش و یا مشاهده پروفایل های دارای اطلاعات فینگلیش و یا انگلیسی ( هر زبانی به غیر از زبان فارسی ) حساب کاربری و تمامی آگهی های مربوط به کاربر بدون اخطار قبلی مسدود خواهد شد.

7.لوگو کسب و کار: بسیاری از کسب و کارها دارای لوگو هستند. در صورتی که برند شما نیز لوگویی دارد میتونید در این بخش آن را آپلود نمایید.

8.موقعیت روی نقشه: با تیک زدن این گزینه نقشه برای شما باز خواهد شد. شما میتوانید ادرس دقیق خود را روی نقشه پیدا کنید و در صورت حضور در محل کارتان با انتخاب گزینه موقعیت یابی به سادگی و به صورت دقیق موقعیت شما به صورت خودکار نمایش داده میشود و با تایید لوکیشن شما ثبت میشود.

9.شماره همراه: این شماره میتواند شماره هنگام ثبت نام شما باشد و یا شماره دیگری را وارد کنید تا در صورت ارسال پاسخ به درخواست های پشتیبانی برای شما پیامک ارسال شود و از پاسخ کارشناسان مطلع شوید.

10.به همین سادگی بر روی گزینه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا پروفایل اختصاصی کسب و کار شما تکمیل و ساخته میشود. از این پس هر آگهی درج کنید در پروفایل شما قرار خواهد گرفت و کاربران علاقه‌مند با ذخیره پروفایلتان به سایر آگهی های جدید کسب و کارتان سریعا دسترسی خواهند داشت.

نمونه پروفایل ساخته شده کسب و کار:

پروفایل اختصاصی دیجی کالا

آموزش ساخت پروفایل کسب و کار از طریق اپلیکیشن صنف‌لند

تمامی کسب و کارهای از جمله وب سایت ها، اپلیکیشن ها، پیج های اینستگرامی، شرکت ها و… میتوانند در دایرکتوری تخصصی مشاغل صنف‌لند پروفایل اختصاصی داشته باشند در بالا مراحل ساخت پروفایل کسب و کار از طریق سایت صنف‌لند اموزش داده شد اما شاید شما از اپلیکیشن صنف‌لند در تلفن همراه خود استفاده میکنید پس در ادامه همراه ما باشید تا نحوه تکمیل پروفایل از طریق اپلیکیشن صنف لند را با هم بررسی کنیم.

ابتدا مطابق مراحل گفته شده در بالا عضو اپلیکیشن صنف‌لند شوید. در صورتی که قبلا در سایت یا اپلیکیشن صنف‌لند عضو شده باشید فقط کافیست وارد شوید. سپس مطابق تصویر زیر از منوی پایین اپلیکیشن روی تنظیمات من کلیک نمایید. سپس بر روی اطلاعات کاربری کلیک کنید تا وارد تنظیمات پروفایل خود شوید.

نحوه ساخت پروفایل کسب و کار در اپلیکیشن صنف لند

همان طور که مشاهده میکنید با تکمیل اطلاعات پروفایل کسب و کار شما ساخته خواهد شد. هیچ هزینه ای برای پروفایل کسب و کار نیاز به پرداخت نیست همچنین عضویت و پروفایل کسب و کار شما به صورت مادام العمر و دائمی بدون هیچگونه هزینه جانبی است.

1.شماره ثبت نام شده: این فیلد غیرقابل ویرایش است. ( پیشنهاد میشود با شماره موبایل، شماره پشتیبان و یا شماره واتس اپ کسب و کارتان عضو صنف‌لند شوید. )

2. نام: لطفا اسم خود را به صورت فارسی وارد فرمایید.

3. نام خانوادگی: لطفا به صورت فارسی نام خانوادگی خود را وارد نمایید و به یاد داشته باشید نام و نام خانوادگی شما به هیچ یک از کاربران نمایش داده نخواهد شد.

4.عکس پروفایل: در صورتی که کسب و کار شما دارای لوگو است. با انتخاب و اپلود تصویر لوگوی کسب و کار آن را بر روی پروفایل خود قرار دهید.

5.نام نمایشی: نام برند یا کسب و کارتان را وارد کنید. مثلا: دفتر پیشخوان رستمی کد 10111 – فروشگاه اینترنتی دیجی کالا – سوپر مارکت برادران و…

6.آدرس: توجه داشته باشید ادرس باید دقیق باشد و حتما نام استان، شهر و حتی کوچه، طبقه و پلاک را درج کنید. ( نمونه: تهران – خیابان سمیه – بین بهار و مفتح – ساختمان خاقانی – پلاک 83 – طبقه دوم – واحد 16 )

7.توضیحات: توضیح مختصری در حدود 250 واژه در خصوص کسب و کارتان را در این فیلد میتوانید درج کنید.

8.آدرس ایمیل: ادرس ایمیل کسب و کار خود را وارد کنید. ( نمونه: info@senfland.ir – senfland@gmail.com )

نمونه پروفایل ساخته شده کسب و کار:

 

آموزش ساخت پروفایل کسب و کار از طریق اپلیکیشن صنف‌لند
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *