صنف لند
صنف لند
نحوه دانلود اپلیکیشن صنف‌لند از کافه بازار

نحوه دانلود اپلیکیشن صنف‌لند از کافه بازار

نحوه دانلود اپلیکیشن صنف‌لند از کافه بازار رو امروز دیگه همه بلدن و کمتر کسی پیدا میشه آشنا نباشه با روند کار، اما تیم قدرتمند صنف‌لند دوست نداره کسی از خدمات و قابلیت های دایرکتوری صنف‌لند بی بهره باشه و خبر نداشته باشه چی به چیه! پس همراه ما باشید تا خیلی ساده و سریع همراه هم اپلیکیشن جذاب و حرفه ای بانک مشاغل صنف‌لند را از کافه بازار دانلود کنیم و خیلی راحت هرجایی و هر زمانی که نیاز به پیدا کردن لوکیشن یا اطلاعات کسب و کاری بود یا شایدم توی یه مهمونی هوس رفتن به شهربازی و کافه و رستورانی کردید و نیاز بود کد تخفیف شگفت انگیری برای تکمیل شدن خوش گذرونی‌تون در اختیارتون باشه میتونید از سرویس صنف‌لند استفاده کنید. در دایرکتوری مشاغل صنف‌لند که مرجع تخصصی مشاغل محسوب میشه علاوه بر حضور مشاغل مختلف کلی کدتخفیف و محصولات رایگان قرارگرفته شده و افزون بر این جدیدترین فرصت های شغلی هر برند و کسب و کاری برای افراد جویای کار کاملا رایگان قابل بررسی هست. اما دیگه وقتش بریم سراغ نصب اپلیکیشن دایرکتوری مشاغل ‌صنف‌لند …

چرا دایرکتوری مشاغل صنف‌لند؟ دایرکتوری مشاغل صنف‌لند بزرگترین و پیشرفته ترین دایرکتوری حال حاضر کشور است و دورهمی صاحبان مشاغل، کارآفرینان، کارجویان و هزاران بازدیدکننده نشان از اعتماد و رضایت کاربران از اپلیکیشن و سایت بانک مشاغل صنف‌لند دارد.
1)عضویت رایگان و مادام العمر
2)ساخت پروفایل اختصاصی کسب و کار به صورت کاملا رایگان
3)ثبت رایگان اطلاعات شغلی (نمایش بدون هزینه شغلتون در موتورهای جستجو گوگل، بینگ و…)
4)ثبت بدون محدودیت کدتخفیف محصولات و خدمات (نمایش همزمان در اپلیکیشن و سایت صنف‌لند+گوگل)
5)درج سریع و راحت آگهی های استخدام و جذب نیرو
6)مرجع تخصصی مشاغل و صاحبان کسب و کارهای ایرانی
7)مجله تخصصی کارافرینان و استارت آپ‌های ایرانی
و….

آموزش دانلود اپلیکیشن اندروید دایرکتوری مشاغل صنف‌لند از کافه بازار

مرحله اول: وارد کافه بازار شوید. در نوار جستجوی بالای صفحه عبارت ” صنف‌لند “ یا  عبارت ” دایرکتوری مشاغل صنف‌لند “ را سرچ کنید. سپس مطابق تصویر روی گزینه نصب کلیک و منتظر دانلود اپلیکیشن شوید.

آموزش دانلود اپلیکیشن صنف‌لند از کافه بازار

مرحله دوم: پس از اتمام دانلود، پیام نصب اپ روی صفحه نمایش داده میشود و با کلیک روی گزینه نصب کار تمام میشود.

آموزش دانلود اپلیکیشن صنف‌لند در بازار

مطالب پیشنهادی:

نحوه دانلود اپلیکیشن تلفن همراه صنف‌لند

نحوه ثبت نام از طریق اپلیکیشن صنف‌لند

نحوه ساخت پروفایل رایگان کسب و کار

نحوه درج آگهی رایگان مشاغل در صنف‌لند

اطلاعات بیشتر:

صنف‌لند بهترین بستر برای درج و معرفی کدهای تخفیف کسب و کارتون هست. کافیه برای محصولات و خدماتتون کدتخفیف تعریف کنید و از طریق بخش ثبت آگهی کدتخفیف خود را به سادگی منتشر کنید تا پس از تایید توسط کارشناسان صنف‌لند محصول یا خدمت دارای تخفیف در سایت و اپلیکیشن صنف‌لند برای تمامی کاربران و بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شود. پس همین حالا محصولات رایگان، اشانتیون ویا کدهای تخفیف کسب و کارتون را در سرویس دایرکتوری مشاغل صنف‌لند ثبت کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *