صنف لند
کد آگهی کسب و کار: 3561
صنف لند
فراترز

توضیحات

با بهترین خدمات آنلاین معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی فراترز همراه شوید!
فراترز، نمونه ای از بهترین انتخاب

داستان پیدایش فراترز
قبل از اینکه بخواهم در مورد داستان شکل گیری فراترز صحبت کنم، بگذارید در ابتدا خودم را معرفی کنم. من “بهاره باقری” فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه سوره تهران هستم. بعد از اشتغال و تعویض چند شرکت معماری که فاصله تعویض آنها خیلی کوتاه بود، خلایی را در خودم پیدا می کردم که می بایست آن را حل میکردم. و نیز سوالاتی که باید پاسخ آن را پیدا می کردم. یکی از آن سوالات مهم این بود: که آیا نمی توان کار طراحی معماری را بدون حضور در فضای داخل یک شرکت و یا دفتر معماری انجام داد؟

چرا که یکی از دلایل مهم و محرک برای اینکه به فکر حل مساله بروم، زندگی در شهر شلوغ و پر ترافیکی همچون تهران بود، که می بایست زمان زیادی را در ترافیک برای رسیدن به محل کار و یا خانه سپری می کردم! همیشه این قطعه از زندگیم که چرا باید زمان زیادی از عمرم را در وسایل نقیله بگذرانم مرا آزار میداد. بنابراین بدنبال راه حل گشتم که این امکان را برای فردی مثل من رفع کرده باشد. طبیعتا باید بدنبال روش هایی می گشتم که به صورت مجازی بتوان این مشکل را حل می کرد و نه به صورت فیزیکی. طی تحقیقاتم، سایتهای زیادی برای افراد در شغل های دیگری همچون برنامه نویسی و ترجمه و… وجود داشت. اما برای معماری و طراحی داخلی هیچ موردی اصلا وجود نداشت. بنابراین تصمیم گرفتم که خودم دست به کار شوم و مشکلم را حل کنم، به جای اینکه منتظر فرد دیکری باشم تا مشکل مرا حل کند.

وقتی ایده فراترز با عملکرد و کلیتش در ذهنم شکل گرفت، بر این باور بودم که چه بسا معماران و طراحان دیگری هم هستند که شاید مانند من فکر می کنند و آنها نیز مانند من چنین دغدغه های دارند. و به همین ترتیب متقاضیان خدمت معماری و طراحی داخلی هستند که بدنبال چنین راه حلی می گردند تا از این خدمات استفاده کنند. پس به این ترتیب با قدرت بیشتری وارد این مسیر شدم. مسیر زیبای فراترز!

و اما داستان روند شکل گیری فراترز…
ابتدا طرح ایده اولیه فراترز در اواخر نیمه دوم سال ۱۳۹۴ به صورت خام و فقط در حد یک ایده کلی خدمات آنلاین شکل گرفت و تا اوایل سال ۱۳۹۵ این روند تنها به صورت یک ایده ذهنی دنبال میشد. اما در ادامه با بررسی تخصصی تر و موردی، سرانجام در شهریور سال ۱۳۹۵ تصمیم بر این گرفته شد که وبسایت فراترز در زمینه تخصصی معماری و طراحی داخلی فعالیت نماید تا با نام و عنوان خدمات مشاوره آنلاین معماری و طراحی و دکوراسیون داخلی روانه بازار آنلاین کشور شود.

بعد از گرفتن این تصمیم، تازه نوبت به بررسی و پژوهش در مورد نحوه اجرایی شدن این پروژه انجام شد. در این راستا دقت، هزینه و زمان بسیاری در این زمینه صرف گردید. همچنین بررسی هایی در زمینه این ایده، مبنی بر وجود و یا عدم وجود ایده مشابه ایرانی و یا خارجی آن انجام شد.

در این میان ایده ها و روش های بسیاری با حساسیت بسیار، مورد بررسی قرار گرفته شد تا بتوان فرایند و خدمتی را که منطبق با فرهنگ کاربران امروز ایرانی می باشد را ارایه دهیم. بنابراین با استفاده از بهترین ایده ها و تجربیات خودمان و همینطور برخی نمونه های خارجی به فرایندی ثابت برای ساخت این ایده اولیه نمودیم.

که سرانجام با آغاز سال ۱۳۹۶ به ساخت وبسایت فراترز اقدام نمودیم که بعد از طی پروسه طولانی ساخت و احداث سایت؛ در نهایت در اواخر سال ۱۳۹۷ وبسایت فراترز آغاز به کار نمود.

همان طور که بیان شد، پروسه بسیار زمان بر و پر تلاشی را تا به امروز برای ارایه هر چه بهتر خدمات آنلاین طی کرده ایم؛ تا نه تنها به رسالت اصلی خود دست یابیم بلکه آن را با کیفیتی مناسب به کاربران خود عرضه کرده باشیم.

هدف از پیدایش فراترز
فراترز و متقاضیان خدمات طراحی
سایت فراترز با هدف ارایه بهترین خدمات آنلاین در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی بوجود آمد تا قدمی کوچک اما تاثیرگذار در بهبود کیفیت فضای زندگی ایرانیان اعم از خانه، محل کار، محل های تجاری-اداری و هر مکان دیگری که افراد به هر دلیلی خواسته یا نا خواسته با آن درگیر هستند، بگذارد. که این اصل در وبسایت فراترز به صورت روش هایی مانند مشاوره سریع و آسان آنلاین در فرامشاوره، ارایه پاسخ های مناسب به سوالات کاربران در فراگپ، ارایه آموزش های کاربردی در وبلاگ، ارایه ایده های مناسب و به روز، افزایش آگاهی و سطح دانش عمومی معماری و طراحی داخلی در فراپلاس انجام می گیرد .

سایت فراترز ، امکاناتی را برای همه کاربران خود فراهم کرده است که همه افراد اعم از زن و مرد، جوان و بزرگسال، خانه دار و شاغل؛ به راحتی و با آسایش تمام با صرف کمترین انرژی، زمان و هزینه بدون نیاز به داشتن دانش خاصی، می توانند با استفاده از ابزار و روش های ساده ای که در سایت فراترز فراهم آمده است و نیز به کمک طراحان و معماران موجود در سایت، به فضای دلنشین و معمارانه دلخواه خود با توجه به سبک و بودجه مورد نظر دست یابند تا از زندگی و گذراندن وقت در آن فضا لذت ببرند. که در نتیجه منجر به رضایت خاطر و خشنودی همه اقشار جامعه با هر سطحی از سلیقه و بودجه شود.

سایت فراترز بر این باور است که داشتن فضایی مناسب و دلنشین برای زندگی به همان اندازه برای بشر امروزی واجب و ضروری است که نیازهای اولیه انسانی همچون خوردن، پوشیدن، استراحت کردن و… مهم و حیاتی هستند. چرا که روح و روان انسان نیز به اندازه جسم او نیازمند رسیدگی و توجه می باشد. که اتفاقا یکی از موارد آسان و ساده ای که ما امروزه می توانیم برای بهتر کردن روح و روان خود به کار گیریم، بهبود شرایط محیط و فضای زندگی خود متناسب با حال و احوال شخصی مان می باشد.

سایت فراترز داشتن و نیز لذت بردن از فضای زیبای زندگی کارشناسی شده را فقط مختص به مردم یک شهر و یا استان و منطقه خاص نمی داند، بلکه هر فردی در هر منطقه ای که زندگی می کند می تواند از امکانات این سایت بهره ببرد. و این مهم را حق طبیعی همه افراد جامعه می داند تا به طور مساوی از قابلیت های موجود در کشور خود بهره مند شوند. همه افراد می توانند با توجه به سلیقه و بودجه خود، با هر معمار یا طراحی که خود آزادانه قادر به انتخاب آن هستند، براحتی ارتباط برقرار کنند تا به فضایی زیبا و درخور لیاقت خود دست یابند.

فراترز و طراحان داخلی و متخصصان فن
همچنین سایت فراترز کمک شایانی به طراحان، معماران و متخصصین فن وابسته به معماری و صنعت ساختمان کشور می کند تا با حجم وسیعی از مخاطبان خود روبرو شوند تا بدین وسیله هم کمکی به مخاطبان و متقاضیان حرفه و تخصص خود کرده باشند و همچنین از این طریق کسب و کار خود را گسترش دهند و روز به روز شاهد رشد و شکوفایی آن شود. آن هم نه در مقیاس شهر و یا استان خود، بلکه در مقیاس وسیع کشوری و فراتر از آن.

از این رو سایت فراترز در صدد است تا با کمک طراحان-معماران در بخش فراطراحان و اهالی فن کشور در بخش فرافن ها، به ارایه بهترین خدمات آنلاین معماری و طراحی و دکوراسیون داخلی بپردازد تا از این طریق پایگاهی معتبر و قابل اعتماد برای همه اهالی معماری-طراحی داخلی و صنعت ساختمان و نیز مخاطبان و متقاضیان این حرفه باشد؛ تا همچون پلی این دو قطب اصلی و ضروری جامعه را هر چه راحتتر و ساده تر، به هم متصل کند.

پس ما آمده ایم تا با کمک یکدیگر، پلی به سمت آینده ای زیباتر و فراتر بسازیم.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فراترز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *